Obchodní  podmínky

1. Provozovatelem stránek www.chovanec.cz je Miroslav Chovanec, Hrnčířská 665, Lipník     nad Bečvou, PSČ 75131, IČO 18072372, DIČ 6307200548. Provozovatel je plátcem DPH.  Adresa provozovatele není prodejním místem, ale bydlištěm provozovatele dle živnostenského listu.

2. Objednávky na veškeré zboží přijímáme písemně, e-mailem, nebo i telefonicky. U písemných objednávek musí být uvedeno TELEFONNÍ ČÍSLO, bez tohoto čísla objednávku nevyexpedujeme, neboť dochází prodlužování dodacích lhůt, nebo není balík doručený vůbec.

3. Od začátku roku 2014 zasíláme objednané zboží na dobírku prostřednictvím přepravní služby PPL jako obchodní balík. Balík bývá doručený zpravidla druhý den od vyexpedování.

4. Ceny zboží v internetovém obchodě jsou v četně DPH a můžou se lišit od cen v osobním odběru v prodejně v Lipníku nad Bečvou. Poskytování slev a akcí na jednotlivé zboží mívá časově omezené trvání. Ceny zboží v sezóně (jarní, podzimní) se můžou lišit, ceny zboží v inzerci v časopisech platí vždy jen pro sezónu v inzerovaném roce.

5Nabídka rostlinného materiálu a folie je aktuálně zobrazována našich internetových stránkách s možností objednat přes internetový obchod. Objednat zboží lze i bez registrace a to napsáním běžného mailu s vypsáním požadovaného zboží a s cenami. Odkaz na nabídku pouze v osobním odběru se vztahuje na zboží v omezeném množství, které nelze při objednání na dobírku garantovat.

6. Náklady na přepravu objednaného zboží hradí zákazník formou poštovného a balného. Cena za tuto službu je aktuálně v odkazu Dopravní podmínky a je včetně DPH. Pokud si zákazník při tvorbě objednávky zvolí nesprávnou výši této služby, vyhrazujeme si právo tuto službu na objednávce upravit tak, aby odpovídala reálné výši vynaložených přepravních nákladů.

7. Vzhledem k tomu, že zboží je objednáváno prostředky komunikace na dálku, má zákazník právo objednané zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno nepoškozené, v původním obalu a s písemným vyjádřením obsahujícím i jakým způsobem má být částka za zboží vrácena (složenkou, číslo účtu).

8. Po obdržení zásilky zkontrolujte obal, zda zásilka není poškozena. V případě mechanického poškození obalu, žádejte od poskytovatele přepravy zápis a proveďte fotodokumentaci. V případě poškození stromků po rozbalení kontaktujte prodejce na tel. 606920975. Rovněž proveďte fotodokumentaci. V případě, že máte pochybnosti o délce doručení proveďte dotaz na tel. 606920975, nebo zkontrolujte cestu balíku https://www.ppl.cz. -sledování balíku.

9. Záruční doba na rostlinný materiál je dle par. 21 zákona 219/2003 Sb. 3 týdny.  Záruku 24 měsíců poskytujeme u rostlinného materiálu na pravost odrůdy. Na fólii Ginegar poskytujeme záruku 5 let, za předpokladu dodržení všech podmínek uvedených v záručním listu.

10. K rostlinnému materiálu poskytujeme zdarma návody k pěstování samostatně nebo ve zkrácené verzi jsou součástí rostliny nebo stromku jako barevná etiketa. V návodech nelze obsáhnout veškerou problematiku pěstování dané rostliny, stromku, nebo odrůdy. V návodech nejsou běžné informace o sázení, postřicích a pod, které se dají běžně získat v publikacích nebo na internetu. Upozorňujeme především na specifika pěstování a zkušenosti podpořené mnohaletým pěstováním. Neposkytujeme návody a informace na rostlinný materiál zakoupený u jiných pěstitelů, popř. v supermarketech.

11. Reklamace na dodané zboží přijímáme pouze písemně  nebo mailem ve lhůtách bodu 9 na doručovací adresu Miroslav Chovanec, Hrnčířská 665, 75131 Lipník nad Bečvou, nebo na mailové adrese zahradnictví.chovanec@seznam.cz.. Prodejce je povinen ze zákona se k reklamaci vyjádřit do 30 dní. Nelze reklamovat stylem ,, Chcípl mi stromek, pošlete nový".  Reklamace se nevztahují na poškození zboží samotným zákazníkem jak nedbalostí, nedodržením návodu a doporučení, nebo poškození a zničení přírodními živly. Reklamace se nevztahuje na poškození, nebo zničení stromku škůdci nebo chorobami, kterým lze předcházet dodržením pokynů k pěstování.

12. Vyhrazujeme si právo nevyhovět zákazníkovi, nebo nezaslat požadované zboží z důvodů nevhodného agrotechnického termínu a možného poškození rostlin a vystavovat se možnosti následných reklamací. Prosíme zákazníky, aby to respektovali, neboť je to v jejich zájmu.

13. Při doprodeji určitého zboží požadovaného zákazníkem nezasíláme jiný typ, nebo druh. Náhradu provádíme jen na přání zákazníka, u malých zásilek při vyprodání více druhů zboží, kde by se neúměrně zvýšil podíl poštovného, uvědomujeme zákazníka mailem nebo telefonicky.

14. U každé zásilky při balení si pořizujeme fotodokumentaci. V případě reklamací je nutno foto dohledat a posoudit oprávněnost reklamace, nejsme tedy schopni řešit reklamaci ihned, ale ve výše uvedené lhůtě. 

15. Zboží je možné si zakoupit při osobním odběru v našem obchodě v Lipníku nad Bečvou v rámci pracovní doby. Při prodeji na osobní odběr nejsme schopni zboží rezervovat, zpravidla bývá inzerované zboží na skladě. Doporučujeme den před odběrem pouze tel. ověřit dostupnost zboží, aby se nestalo, že zrovna navážíme ze školky.

16. Prodejem na výstavách se pro vysoké náklady již nezúčastňujeme, nelze tedy objednat s dovozem na výstaviště.

17. Případné podrobné informace, nebo odborné konzultace k pěstování nad rámec běžných návodů na pěstování je možné si tel. objednat přímo s p. Chovancem na tel 606920975. Doporučujeme nejprve nastudovat pokyny na stránkách.